BADFESTIVAL!

Halloj bloggen!

Har varit lite busy idag ! Fullt upp vart med emma . :) Hela dan hade varit skit kul om vi inte avlsutade med ett bråk !!
Jag gillar inte att bråka , men vi brukar som alltid lösa det vare sig den andra vill eller inte . Om jag ska vara ärlig så har det blivit som en trend haha !

Som sagt så ska ju jag och emma till min pappa i uppsala =) Självklart så kommer vi ha jätte kul som vanligt ! De kommer finnas så mycket att göra +  att jag och Emma ska dra till BERKINGE och bada :)
Fan vad fina banor de va jag ska definitift åka den här :) Hoppas emma vågar ! För de gör jag ! hihi . 
Pappa har tydligen köpt två cyklar så vi får ta oss ut med dem :) heeh ! 

aa

FAN VAD SOFT ! eller hur ? LÄNGTAR :) 
 
chao <3


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag längtar oxå<3

2008-06-07 @ 22:32:34
URL: http://emmmafranzen.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera

Trackback
RSS 2.0