Dissad eller vad ? :(

Heej igen !

Idag har jag inte gjort så mycket blev dissad av emma =/ haaha ! Så då har det inte blivit så mycket gjort har mest vart hemma och slappat och suttit här !
sen så stack jag ner på stan för att köpa jordgubbar ! Smaskens ! =)
Jag märkte nu idag att mina vita ballerina skor hade gott sönder så jag gick raka vägen till Dinsko och fick välja ett par nya skor =) glad ! Och jag fick till och med tillbaka pengar :) så nu är jag 60kr rikare ! Jaahopp .

Jag har laddat ner GIMP nu i alla fall ! fattar inte ett piss men ska försöka ! Ska prova att redigera nån bild senare .
Har ni ´GIMP ? 

Men nu ska jag kolla på en bärbar dator som jag kanske kommer få i födelsdagspresent !=)

En sak kan jag säga att de där jordbubbarna var jätte söta och goda ! Äkta svensk mat älskar jag haaha !

n
Viist blir man sugen att smaka en tugga ? YUMMI!

Chao <3

Kommentarer

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera

Trackback
RSS 2.0