Lovisa diggar!

Heej igen !

Asså shiiet va mycket fina datorer , jag har spanat in många och blev absolut fäst vid denna dator den finns på dell.com och kostar ca 6500 kr . Det som är bra med datorn är att man kan välja vilken färg man vill ha det finns ett stort urval av färger från svart till lilla mönster. Jag skulle vilja säga att den passar vilken personlighet som helst !

Mitt färgval blev röd då den var jätte fin och skit bra prestanda på datan 250gb hårddisk, borde då va jätte snabb.
Jag kommer dock få datorn den 29november då de är min födelsedag =)

aq

Fan vad snygg den är ! eller hur ? VILL HA VILL HA !!

chao <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg dator men inte lika snygg som den jag vill ha :p

2008-06-06 @ 00:10:49
URL: http://emmmafranzen.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera

Trackback
RSS 2.0