Lovisa dissar TOKIOHOTEL!

Hej bloggen !

Idag har jag varit ganska busy , vart med emma haft skojsigt kul stötte på en föredetta kompis som felicia och emma dryga mot asså shiit hon har verkligen förändrats , Gillar inte sådant folk (wierd) . tycker ni tokiohotel är bra ? 
Säger bara en sak de suger!  

Helt okej dag annars förutom att jag förlora mot Emma på stress , =/ men en sak är säker hon FUSKADE den råttan haha !
Imorn ska även jag och emma va :) Jag vill bada men gick inte för att mamma har ingen bil =/ Men vi kan ju i allafall SOLA på berget :)


Sitter och tänker på om jag vill har en bärbardator eller en Moped ? vad skulle ni välja det är väldigt svårt att bestämma säg men jag tror att jag väljer datorn .Ett bekvämt sätt för de som vill blogga på ett smart och enkelt sätt . ( tex , man kan sitta vart man vill, ta med den till stranden + massa mer)

LÄNGTAR SÄGER JAG BARA! 

Ne men nu ska jag kila tror jag ska fixa bilder på skolavslutnigsoutfiten !
Bjuder på en egobild av mig ! :)




Chao ! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jenny est un skit ;)

2008-06-06 @ 00:09:21
URL: http://emmmafranzen.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha fördomar...fördomar...

2008-06-07 @ 01:22:58
URL: http://jeniis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas hon lärde sig läxan att inte komma till vår stad igen :D



Hon är ett sånt mongo

2008-06-07 @ 15:32:21

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera

Trackback
RSS 2.0